vavada casino
Home

Buker.ru բուքմեյքերական ընկերության տեսություն

Խնդրում եմ, պատմեք ինձ ամենահաջողակ խաղադրույքը:Ինչպիսի խաղ է եւ ինչքան եք վերցրել)

Միջին. Այս թեման ընդհանրապես չի քննարկվում:Այս թեման վերանվանվել է «սպորտային խաղադրույք»:

14. 01. 2007, 14:56

Ես խաղում եմ, բայց Ազատը, որը ուրիշների համար հավաքածու չի ստանա, ես ավելի քան 4 խաղ եմ դնում ավելի քան 1. 000 հարվածային գործիքների եւ արտահայտության մեջ:Ես ունեմ ընդամենը մեկ խաղ եւ 5 կամ 5 գործակիցներ:Այս տարի Խորվաթիայում մենք հաղթեցինք Իտալիա Իտալիայում, այնպես որ այսօր մենք նպատակ ունենք Ketafe առաջնությանը:ինչ կասես քո մասին?

14. 01. 2007, 18:00

50 Դորա 500 Դորա:Եվ ամենամեծն այն էր, որ ես բռնել եմ խաղը «Բարսելոնայում» -Ափլիկո խաղում (1: 3 հաշիվներ 51 հավանականություն):

14. 01. 2007, 19:03

Իմ ամենահաջողված մահճակալը կարող էր չափվել, երբ ես 0 եւ 1 բոնուս էի, եւ 3-4 օր անց ես այն սահմանեցի $ 6, 25:

14. 01. 2007, 19:50
300 դրամ 9. 9 Գործեր 🙂 Porto-Chelsea X1 եւ 3 եւ ավելի խաղեր, բայց չեմ հիշում, թե որ խաղերն էին …
14. 01. 2007, 19:59
Pygmalion bukmekers. Com; com; buker. Ru կամ այլ վայր:
14. 01. 2007, 21:57

Այժմ, 5. 000 Rol l-2 k = 2, 5 վերջ 1: 3, Osar u-betis 1 k = 2. 05 .-: 5: 1000 դրամ:Կար.

14. 01. 2007, 22:54

Pygmalion Bukmekers- ում: com? Boker. Ru կամ այլ տեղ Buker. Ru Սա ավելի շատ հնարավորություններն այստեղ է:Լավ մարգարե. COM- ը Խի չի բացվում:

15. 01. 2007, 11:01

Բուզ. Այստեղ ավելի շատ գործառույթներ կան:Լավ մարգարե. COM- ը չի բացում KI- ն:Դա Xternet- ից էր, դրանք արդեն խոզանակ են:

Դեղին ճառագայթ
15. 01. 2007, 12:22
Անցյալ տարվա վերջին ես 14-ից ավելի պաստառ եմ բռնել 1. 000 դրամի մեջ:
15. 01. 2007, 12:53

Չի սպանելու ձեզ, եթե ես դա չզգամ ամենահաջողակ խաղադրույքը, բայց գրեթե հաղթանակ:

Այսպիսով, Չեմպիոնների լիգայի թիմի հերթական խաղերը եւ մենք գնացինք բուքմեյքերական պահելու:Սովորաբար, այս օրերին չի խաղադրվում հաղթելու համար, բայց անհնար է խաղադրույք կատարել ավելի հետաքրքիր ֆուտբոլ դիտելիս):

Իհարկե, «Չելսին» 0: 3-ում Լեւսկին ասաց 0: 3, intersin Bayern- ը 0 էր:1-ը մնաց խաղի վերջում, իսկ Բավարիան 3 զրո, եւ մենք հաղթեցինք 1000 դրամ:

15. 01. 2007, 15:33

Lyon-Monaco X2 Wigan-Chelsea V2 Barcelona-Atletico Madrid 1x

16. 01. 2007, 00:16
Վալենսիա-Լեւանտե (K2 Ne Zabyot) 3-0 Turin-Intel (W2) 1-3 Espanyol-Barcelona (1x) 3-1 K = 6. 12 1000
17. 01. 2007, 18:43

Իմ կարծիքով, ես պետք չէ որեւէ անհամբեր որեւէ բան անել, սպորտի վրա խաղադրույքների թեմայով:Ինձ համար մարզաձեւերը առողջ եւ առողջ ապրելակերպ են:Եվ խաղադրույքները դրա հետ կապ չունեն:Անկախ նրանից, թե գրազ գալ սպորտի վրա … Ինչ:

Այսպիսով … նույն խաղը / մի քանի բասկետբոլ / 30. 000 մահճակալ տուբերկուլյոզ, 30. 000 TM:Արդյունքում ես ստացել եմ 57:Դրեք 000 60. 000

17. 01. 2007, 19:16

Նույն խաղը / Որոշ բասկետբոլ / 30. 000-ը պարունակում են տուբերկուլս, 30. 000 TM:Արդյունքում ես ստացել եմ 57:Ես կորցրեցի 3. 000-ը, բակալայի հայեցակարգը:

Իմ կարծիքով, ես կարող եմ տուբերկուլյոզը դնել իմ կարծիքով, որն ավելացվել է կիրակնօրյա հեթաֆի վրա 18 րոպե:

18. 01. 2007, 16:41

BA իմաստը, 3. 000:

Այլ կերպ ասած, ես չեմ վճարել ET60. 000- ը:Ես խաղադրույք կատարելու հնարավորություն ստացա:Ես նաեւ ընտրեցի տարբերակ, 100% շահելու համար:Դուք խաղադրվել եք Federer- ի վրա `1. 01-ի հավանականությամբ եւ հաղթել:Բայց ինձ իսկապես փող էր պետք, ինձ ավելի ճշգրիտ փող էր պետք:

18. 01. 2007, 17:04
Թշնամին չի խաղադրվում հաջող խաղերի վրա, եւ վերջերս երկու թիմերը չեն փայլել:
19. 02. 2007, 01:16

Մարդիկ, ովքեր փնտրում են ուսանողներ, նրանք, ովքեր փնտրում են վերջին երկիրը, հայերը փնտրում են հայեր

02. 03. 2007, 22:38

Ես գրազ եմ, որ բոլոր էքսպրես խաղերը Betisevira մեկ խաղն էին:Սպասեք 24 ժամ յուրաքանչյուր օրենքի համար, ապա ես գնացի բուքմեյքերի Դա կլինի արեւոտ երկու օր անց:

25. 03. 2007, 19:52

Ներկայացնում եմ լեհ-ասպարեզի հանդիպման համար սահմանված գործոնները, գրեթե նույնը, ինչ Ադրբեջանը, բայց շատերը հավատում են, բայց վարկի հաղթանակը 1. 7. 50 Հայաստան Հաղթանակ 20 00-ին, գնահատվեց Ալմենական հաղթանակը 15:Ով գիտի, թե ով չի շնորհվի Եվրոպայում:

25. 03. 2007, 20:12

http: // քեշ: Նկարներ: Soccerway. Com / New / Teams / 1677:

Կարծում եմ, որ այն կավարտվի 4: 0 հաշվով:Oy Odds- ը դեռ դուրս չի եկել, բայց ես կարծում եմ, որ դուրս կգա 12-ի մասին, կարող եք ստանալ արդար գումար:

Այս թեման կգրեմ, քանի որ այս ամսվա ամենահաջողակ խաղադրույքը:

25. 03. 2007, 20:31
Եւ կարծես հայերը ինձ գոլ են խփում
25. 03. 2007, 21:16

Եվրոպական ծովախեցգետինն արդեն գիտի, թե ով չի զարմանա, նույնիսկ եթե դա կապված չէ նախօրեին լեհական հաղթանակի հետ:Կա, բայց ոչ միայն հույս:

26. 03. 2007, 14:27

Ես փակեցի աչքերս եւ 1 դոլար եմ դրել Հայաստանի հաղթանակում:Կա միջոցներ Հայաստանի նկարը դիտարկելու համար, բայց դա շատ ուշ է):

03. 04. 2007, 17:11

Այժմ, ինչ ես դնում եմ

PSV-Liverpool Milan-Bavarian TM Chelsea-Valencia Khma-Mueb

03. 04. 2007, 18:50

Աշխարհի գավաթի խաղարկությունում ես վերջինն եմ գրազում:Ես փող եմ ծախսում նաեւ փողի վրա:Ամենահաջողն այսպիսին էր:

Japan-Brazil P2 Australia-Croatia X1- ը ավելացրեց 4 խաղ:

Դա հիանալի խաղ էր Ավստրալիա-Խորվաթիայից:Ես չեմ հիշում, թե որքան էր դա, բայց ես շահեցի մոտ 19. 000 դրամ:Դրանից հետո ես գրազ չեմ եղել:

Կարծում եմ, որ այդ մեթոդով գրազ եմ լինելու 10 րոպե անց:

Mila n-bayern P2 PSBэо в-liverpool P2 Rom e-Manchester Yun p2 chelse a-valencia p1. 39. 225

Միլա ն-bayern x2 psvэо в-rivapla p2 rom e-manchester yun p2 chelsi a-valencia p1 case. 17. 419 փող. 1. 000

20. 04. 2007, 01:15

Ես հաճախ եմ դիտում իմ խաղի հաշիվը երազում եւ գրազը միայն այդ խաղի վրա:Դրանից առաջ ես տեսա, որ «Միլանը» 2-0-ի առաջին կեսը վերցրեցի եւ գրազ խաղադաշտ Միլանի առաջին խաղակեսին:Նաեւ Եվրոպայի վերջին առաջնությունում Հունաստանը շահեց, եւ նա չհավատաց կիսաեզրափակչին եւ խաղադրույքի վրա գրազ խաղադաշտ:

31. 05. 2007, 16:03

Տղա եւ մարդ:Ինչ եք առաջարկում:Ես ուզում եմ վճարել իմ աշխատավարձի համար, որ Ղազախստան-Ալենիա խաղում մի քանի կետից պակաս կա:Դա արժե արդյոք դա:

31. 05. 2007, 16:07

Իհարկե, դա արժանի չէ:

31. 05. 2007, 16:14
Եթե ​​կարող եք 500 իեն ուղարկել 500 իեն (կներեք:
31. 05. 2007, 16:16

Տղա եւ մարդ:Ինչ եք առաջարկում:Ես ուզում եմ վճարել իմ աշխատավարձի համար, որ Ղազախստան-Ալենիա խաղում մի քանի կետից պակաս կա:Դա արժե արդյոք դա:

Որքան է ձեր աշխատավարձը (ծիծաղում) Հայաստանը, անպայման կուղեկցի այն, բայց Menshe- ն հնարավոր է:

31. 05. 2007, 16:23

Որքան է անպայման հագնում ձեր աշխատավարձը (ծիծաղում է) հայերը, բայց միգուցե Menshe- ն հնարավոր է:

Դե, եկեք դատենք, նայելով իրականին … Դուք կարող եք հագնել հայերեն:

Երրորդ VOR- ը …. Բերեզովսկին վատ GK չէ, որ գնա Ղազախստոր, որտեղ նա հեռացավ:Շատ դեպքերում, 0: 0 կամ 1: 0:Ես սխալ եմ:

31. 05. 2007, 16:25

Դե, եկեք դատենք, նայելով իրականին … Դուք կարող եք հագնել հայերեն:

Քանի որ շատ արդյունք չկա, VOR. Բերեսովսկինը վատ GK չէ, որ գնա Ղազախստոր, որտեղ նա հեռացավ:Շատ դեպքերում, 0: 0 կամ 1: 0:Ես սխալ եմ:Ես ճիշտ եմ … Բայց միգուցե Քոխոյանը ստուգվեց, Ալմենի բնակիչներից մեկը պատահաբար հարվածում է Ալմենյաններին, եւ ես չգիտեմ, թե ինչպես ճիշտ գտնել):

31. 05. 2007, 16:31

Եկեք դատենք «Բարսելոնա» -ին: Հայերը չեն շահել 100 տարի եւ չեն կարող շարունակվել հավիտյան:Մրցակիցները փոքր-ինչ թույլ են:

Դե, եկեք դատենք, նայելով իրականին … Դուք կարող եք հագնել հայերեն:

Ասում եք, որ արդյունքները այնքան էլ չեն, երրորդ որակավորման VOR- ը … Կարծում եմ, որ վատ GK չէ գնալ Ղազախստոր, որտեղ Բերեսկինը հեռացել է:Ամենայն հավանականությունը `0: 0 կամ 1: 0:Ես սխալ եմ:Դուք ինձ համոզեցիք, բայց չգիտեմ `հայերը համոզված են, որ իրենք կրելու են այն:Ես նույնպես վճարում եմ մեկ օր:Իհարկե, նման հնարավորությունները ընտանեկան ռումբ տալն են:

02. 06. 2007, 11:55

Տղա եւ մարդ:Ինչ եք առաջարկում:Ես ուզում եմ վճարել իմ աշխատավարձի համար, որ Ղազախստան-Ալենիա խաղում մի քանի կետից պակաս կա:Դա արժե արդյոք դա:

Հայաստանը արժեք չունի. Եթե ​​թիրախ չկա, դա հենց թիրախն է։Բայց ես չեմ ակնկալում, որ հայերն այն կրեն, ես ամբողջ սրտով աղոթում եմ։

02. 06. 2007, 12:59
Ջեսիմ, դու կարող ես վերցնել մերը, գուցե 2:1
04. 06. 2007, 18:45
Ջեսիմ, ես կարող եմ համարյա 2:1 կրել մյուսին գուշակելու համար, հակառակը՝ ձեռք:D:hand:
05. 06. 2007, 13:10
Ես ասացի, որ բորշչ չեմ լինի… բայց դու ճիշտ ասացիր:
07. 06. 2007, 13:16

Ես ասացի, որ բորշչ չեմ լինի… բայց դու ճիշտ ասացիր:

Բացի դրանից, դա ճիշտ է. hands:

07. 06. 2007, 13:48
տաա…… ես էլ դրեցի 0:2 🙂 Զատո լավ ուրախ…… հագել եմ.
07. 06. 2007, 13:53

Նդա… 0 դրեցի :)։

07. 06. 2007, 13:59

Դե, դա ամենահայտնին է, այնպես որ, ենթադրում եմ, որ ես դրանից կախվածություն ունեմ, բայց հաջորդ անգամ:Հայերը ցանկանում են խաղադրույք կատարել Հայաստանի վրա, նրանք չեն կասկածում, որ պորտուգալացին կարող է ինչ-որ բան անել։Կենտրոնացեք այստեղ:

Հ. Մ… թեմայից դուրս, ոչ թե ապագա ուրախ խաղադրույքների, այլ իրական հաղթողների մասին։Δ:

07. 06. 2007, 17:27
Հայերը չե՞ն հարվածելու.
14. 08. 2007, 14:45
P1. X. P2 Mika 2. 67 2. 92 2. 52 Արվեստի մեդիան իրականում բավականին հավասար է:
20. 12. 2007, 14:08

Դուք կարող եք թարմացնել թեման:) k = 23. 8505-ից հետո k = 50. 6478, Էրկու օր.

20. 12. 2007, 14:29
34 ԴՐԱՄ 1000 դրամ 1-2 ամիս առաջ
20. 12. 2007, 16:44
Ես պարտվել եմ վերջին հինգ անգամ։:( Ի՞նչ նկատի ունես… սեր.
20. 12. 2007, 16:55

Իմ ամենահաջող խաղադրույքը եղել է 1000 դրամ 1. 3 թենիս, բայց չեմ հիշում, թե ով էր խաղում:Դ

03. 01. 2008, 02:00
K = 91. 2038 մի փոքր ավելի ներքեւ)
11. 01. 2008, 16:12

Երեկ ես կցանկանայի վաղուց առաջին անգամ խաղադրույք կատարել։Դե, ասիացիներ, ինչո՞ւ եք ֆուտբոլ խաղում:Ընկերական Ֆունդիչանը ունի Զահրա… ուժեղը հյուրի մոտ էր, այնպես որ երկուսն էլ կապված էին Նիչիայի հետ:

Մի խոսքով, ես բռնեցի 9, 28 գործակիցը:)

11. 01. 2008, 16:45
… մի խոսքով, ես բռնեցի 9:28) Որքա՞ն եք վաստակել:
11. 01. 2008, 16:48

ինչքա՞ն եք վաստակել

Կենսաթոշակային քարտի պահին քարտը գանձվեց:(Ի դեպ, եթե կա լավ Imanell) 800-ը ունի 7423 տուփ:

22. 02. 2008, 17:32

Ինչ կլինի:

Փորձագետ, Summu 1000-ի հետ (№7851199) -chelsi Н и и и и и и и и и и и 3, 15-22: 45 «Արսենալ». 02. 02. 02. 02. : 45, 75: (. :: D: լաց 20. 02. 2008 22:45 Fenerbahch e-seville Bolshe (2. 5) 1. 85;) k = 168. 8790

28. 02. 2008, 13:58
2. 6 * 1. 56 * 2. 9 * 1. 8 = 21. * 1000 = 21000 OK:
09. 03. 2008, 23:18

(№8082780) Տեղադրվել է 1, 10, 10. 03. 2008 19:00 Rekrait 17:00 Lascino – Alivoro

Մայորկան մի փոքր էր Paddy Ani D- ում:

Դեղին ճառագայթ
09. 03. 2008, 23:22
Harara, դա կենդանի է, բայց գոնե մի փոքր ավելի http: // www. Ակումբ: AM / պատկերներ / սմայլիկներ / լոլ: GIF
09. 03. 2008, 23:28

Halara, Live, բայց գոնե մի փոքր ավելի http: // wwww. Ակումբ. AM / պատկերներ / սմայլիկներ / լոլ: GIF- ը լավ է, ոչ շատ:դ. դ.

09. 03. 2008, 23:29

Երեք տարի առաջ նա միաժամանակ գրազ է գրազ 5000 դրամից 6 թիմերի (գործակից 26, 8):Հաղթեց 6 թիմերից 5-ը եւ կորցրեցին վեցերորդ թիմը (Depoltivo 2: 0 «Ռեալ Մադրիդ»)

Ես ատում եմ թիմը Էդվարդին:

25. 03. 2008, 20:09

Իհարկե, այս խաղադրույքը իմ ամենահաջող փողն է, Խաղադրույքը …

Օդինար (# 8234185) Summmu 5450- ում

Միշտ փոքր քանակություն եմ խաղում, այնպես որ այն այնքան էլ չեմ դնում (^^;)

19. 05. 2008, 01:13

Պարզվել է, որ Vibaro- ն խաղադրույք է կատարում ամերիկյան քաղաքական ցեղերի վրա:05/19 23:55, Նախնական ընտրություն, ստանդարտ թեկնածու

05/19 23:55, առաջնային, STAT OREGON թեկնածու

Be t-euroovision:05/20 23:00, Պիիպվալ 1, փակցված է Հայաստան –2. 50 (երկրորդ տեղն է, խոշորացույցը):

05/20 23: 05, Peripval 1, ыхol в Finn Armenia n-1. 01 (2-րդ, Ռուսաստան ընդլայնվում է):

05/24 23:00, «Եվրատեսիլ 2008» (Բելգրադ), Пoбде р р р 3. 50 (Ռուսաստանը երկրորդն է եւ ցուցադրվում է 2-րդ):

Ինը րոպե անց մի զարմացեք, բայց Սիրուշոն չեմպիոն է լինելու, եւ ես կարծես շատ մեծ հնարավորություն չունեմ:

24. 10. 2008, 12:58
Վերջապես, երբ կանոնավոր ներդրում է):Ձեռքեր H. G. Ես ցավում էի (ծիծաղում է)
22. 07. 2009, 17:00
Կա արդյոք նոր հիթ ռեկորդ 🙂
23. 07. 2009, 13:32
Ինչ է պատահել, ինչպիսի խաղադրույք է առաջիկայում:
23. 07. 2009, 13:42

Դա Չեմպիոնների լիգայի խաղն է:Ի What նչ վատ հնարավորություն .) քիչ թե շատ հայտնի թիմերը հնարավորություն են տալիս ավելի կամ ավելի քիչ հայտնի թիմեր:Արդյունքը կարող է լինել շատ ճշգրիտ:

23. 07. 2009, 13:51

Դա Չեմպիոնների լիգայի խաղն է:Ի What նչ վատ հնարավորություն .) քիչ թե շատ հայտնի թիմերը հնարավորություն են տալիս ավելի կամ ավելի քիչ հայտնի թիմեր:Արդյունքը կարող է լինել շատ ճշգրիտ:

Եվ այդ ժամանակ ես հեռու եմ շարժվում սպորտից:(Բայց ես ուզում եմ գրազ գալ: D Ես չեմ հասկանում որեւէ թարգմանություն)

23. 07. 2009, 14:08
Օրինակ, երեկ .) Backbetting List 🙂
23. 07. 2009, 14:52

Օրինակ, երեկ .) Backbetting List 🙂

ՈրտեղԻնչպեսColhosa- ի ամբողջական հավաքածուն մի փոքր ավելի մանրամասն է, որտեղ եւ ինչ:Ոգել

23. 07. 2009, 15:12

Do անկանում եք գրանցել vivaro. am (www. vivaro. am) կամ Totobet. am (www. totobet. am):Դուք գումար եք վճարում էլեկտրոնային դրամի կամ ArCa- ի միջոցով (կամ ձեռք բերված քարտերից կամ դեբետից):Ուսումնասիրեք խաղերի ցանկը, վերլուծեք եւ վարեք մահճակալը:Եթե ​​անմիջապես նկատում եք քամին, ավելի լավ փորձարկեք անկողնում, գտեք մի խաղ, որը փող է ստանում եւ տեսեք, թե ինչ է տեղի ունեցել առանց փողի:

24. 07. 2009, 21:10

Եվ այդ ժամանակ ես հեռու եմ շարժվում սպորտից:(Բայց ես ուզում եմ գրազ գալ: D Ես չեմ հասկանում որեւէ թարգմանություն)

Եթե ​​դուք դա ասում եք խաղադրույքից առաջ, ապա դժվար թե իմանաք թիմին, նորմալ արդյունքներ ստանալու համար:99% հստակ արդյունքն ունի ցածր գործակից, ինչպիսիք են 1, 10 կամ 105:

24. 07. 2009, 21:11
Զգույշ եղիր. Հատկապես Vibaro- ի պայմանավորվածությունը կարող է նույնքան նման լինել:
25. 07. 2009, 00:42

Նման ցածր հարաբերակցության դեպքում ընդդիմություն դրեք :):Nostradamus բուքմեյքերները բոլորը բախտ չեն (ծիծաղում են):

25. 08. 2009, 22:21

Օրալա, ինչքան լավ է Հիսուսը:Դուք սիրում եք, որ մենք բոլորս լավ ընկերներ ենք:Դա մաս է. Δ:

Ով է ձեզ կասի: Inc. Ընդհանուր (արական / բոլ)

25. 08. 2009, 22:23

Արաա, ինչ ես ասում, Հիսուս:Սիրում եմ քեզ … Բոլորը լավ ընկերներ են:Բաժին, δ:

Ով է ձեզ կասի: Inc. Ընդհանուր (արական / բոլ)

Կամ, հատուկ նպատակի գնահատականը մեծ է կամ փոքր

Chatmus- ից ԵՄ փական

02. 09. 2009, 23:06
Սահիկ չկա, որտեղ խաղի դրոշները:Մարդիկ, ովքեր գիտեն, գիտեն.
02. 09. 2009, 23:15

Սահիկ չկա, որտեղ խաղի դրոշները:Ով գիտի. Նկատի ունեք գործակից:Պարագայում

02. 09. 2009, 23:20

Արդյոք դա ճշգրտման գործակից է))))))))))))

Ոչ, ինչ է լինելու խաղի հետ, բայց ես կորցրեցի այն խաղը, որը նրանք խաղում էին մի քանի ամիս առաջ::

02. 09. 2009, 23:25

Ոչ, ինչ է ասում խաղը, նրանք տվել են մի քանի ամիս առաջ, ես կորցրի:Էժանագին

Բայց կամ գրազ ձեզ վրա. P: D

03. 09. 2009, 00:25

Ոչ, ինչ է լինելու խաղի հետ, բայց ես կորցրեցի այն խաղը, որը նրանք խաղում էին մի քանի ամիս առաջ::

Դուք բիզնես չունեք 🙂 Դուք պետք է խելացի լինեք իրենց պրագնոյում աշխատելու համար:Պարագայում

03. 09. 2009, 00:26:

Դուք բիզնես չունեք 🙂 Դուք պետք է խելացի լինեք իրենց պրագնոյում աշխատելու համար:Պարագայում

Ես ուզում եմ տեսնել նրանց եւ հակառակն անել)

03. 09. 2009, 00:35

Ես ուզում եմ տեսնել դրանք եւ հակառակն անել):

Դեղին ճառագայթ
10. 09. 2009, 14:03

Երեկ ես իմ կյանքի բարձրագույն մակարդակը ստացա :):

Մի նայեք կարեւոր տարրին:Գցել

13. 09. 2009, 01:29
Ով է ասում, որ դնում եք խաղը:
13. 09. 2009, 09:55
Ով է ասում, որ խաղալիք եք դնում:http: // www. Վիվառո: AM / LNGRUS / MAIN. PHP;)
13. 09. 2009, 09:59
Կամ www. totobet. am
13. 09. 2009, 10:33

Քաշիմա թիմի երրորդ շաբաթը. (Http: // i017: Radikal. RU / 0909 / 9A / 9C02A6B384C4: JPG (http:

16. 09. 2009, 11:42

http: // s14: Radikal. RU / I187 / 0909 / FB / 7A00914B7DA0: JPG (http: // www. Radikal.

16. 09. 2009, 11:49

http: // s14: Radikal. RU / I187 / 0909 / FB / 7A00914B7DA0: JPG (http: // www. Radikal.

Ինչ է այս udari / tsor- ը:

16. 09. 2009, 11:50
Ինչ է այս udari / tsor- ը:
16. 09. 2009, 14:42

Որից կարող եք իմանալ խաղի վիճակագրության մասին, օրինակ, ինչ գործադուլներ եք եղել դարպասի, անկյունում եւ խախտումներով:http: // soccelnet-ակտիվներ: ESPN. Գնալ. Com / GameSt.

16. 09. 2009, 15:18

Http:

16. 09. 2009, 15:20

Հղումը չի գործում

Բացվում է ինձ:

16. 09. 2009, 15:41
Քանի որ ինձ համար բացումը Mottila- ն չի բացել, ես փորձեցի եկեղեցական, ողորմություն:
21. 01. 2010, 02:05

Ես բաժանորդագրվում եմ Վիվառոյին մեկ տարի առաջ:

Դեղին ճառագայթ
21. 01. 2010, 13:07

Ես բաժանորդագրվում եմ Վիվառոյին մեկ տարի առաջ:

Մեկ տարի առաջ դուք վիկտորինա եք անում եւ գոնե պատահականորեն հաղթել եք, ստուգեք ձեր jenum- ը, այն կարող է ունենալ մնացած գործի մնացած մասը)

21. 01. 2010, 16:55

Մեկ տարի առաջ դուք վիկտորինա եք անում եւ գոնե պատահականորեն հաղթել եք, ստուգեք ձեր jenum- ը, այն կարող է ունենալ մնացած գործի մնացած մասը)

30. 12. 2009 17:45 Telcell- ի ներդրման մեջ ավանդ է տեղի ունեցել:

Նույնիսկ դեկտեմբերի 30-ին նրանք անելիք չունեն::

21. 01. 2010, 16:59

30. 12. 2009 17:45 Telcell- ի ներդրման մեջ ավանդ է տեղի ունեցել:

Նույնիսկ դեկտեմբերի 30-ին նրանք անելիք չունեն::

Դե, urem- ը խարդախորեն կեղծ է ձեր հաշվին

31. 01. 2010, 21:35
Ինչ է նշանակում դեղին նշան:
31. 01. 2010, 21:38
Ինչ է նշանակում դեղին նշան:Արվեստ, այս խաղը հետաձգվել է ձյան պատճառով:
31. 01. 2010, 21:39

Նույնիսկ եթե ես հաղթեմ, դա Seka չէ, ուստի ես հետաձգեցի խաղը դրա հետ, եւ ամեն դեպքում ես կտուժեի Միլանի պատճառով:

Միլանի հաղթանակի դեպքում 6600-ը ձեր հաղթանակն էր

31. 01. 2010, 21:44

Խաղը հետաձգվել է Էրբանին, ասելով, որ հաղթանակ չկա, եւ ամեն դեպքում, հաշվում է մեկ ճեղք եւ տառապում է Միլանի համար:

That’s իշտ է, ես գիտեմ, որ ինձ տարել են, բայց ես մի փոքր անհանգստացած էի, ուստի ինչ է:Այսպիսով, ես փորձեցի այլ բան հագնել :))

31. 01. 2010, 21:48

Այսօր խաղ եք փակցնելու:

Seville-Valencia. OBG Juventus-Lazio P1 Lyon-P1 Lyon-Paris S. G. P1- ը կամ OBZ H. G. Stars- ը առաջարկում է, բայց մի չափազանցեք այն 🙂

31. 01. 2010, 21:51

Այսօր խաղ եք փակցնելու:

Seville-Valencia. OBG Juventus-Lazio P1 Lyon-P1 Lyon-Paris S. G. P1- ը կամ OBZ H. G. Stars- ը առաջարկում է, բայց մի չափազանցեք այն 🙂

31. 01. 2010, 21:55

Երկու թիմերն էլ միավոր կլինեն:

31. 01. 2010, 21:58
Երկու միավորը
01. 02. 2010, 01:09

Նույնիսկ եթե ես հաղթեմ, դա Seka չէ, ուստի ես հետաձգեցի խաղը դրա հետ, եւ ամեն դեպքում ես կտուժեի Միլանի պատճառով:

Միլանի հաղթանակի դեպքում 6600-ը ձեր հաղթանակն էր

Այդ կենսաթոշակայինի պատճառով Միլան, իմ հաշիվը խառնաշփոթ է առաջ:

01. 02. 2010, 01:59

Seville-Valencia. OBG Juventus-Lazio P1 Lyon-P1 Lyon-Paris S. G. P1- ը կամ OBZ H. G. Stars- ը առաջարկում է, բայց մի չափազանցեք այն 🙂

Փորձեք, ասեք, դրեք այն obs, եւ դրեք սրանցից մեկի վրա:

31. 01. 2010 23:45 «Յուվենտուս». 00:00 Lyo n-psg Pobeda 1, 70 16 x 100 դրամ;)

01. 02. 2010, 13:15

Բոլորը, խորհուրդներ ինձանից (ոչ թե դրա հետ կապված անձը):Մի խաղացեք Իտալիայի դեմ:Այս ժամանակահատվածում ընդամենը 25-30% -ով `իտալական խաղեր բռնելու հնարավորություն (ցանկացած խաղադրույք):Իտալացիները միշտ քաշվում են, եւ շատ մարդիկ ցատկում են իտալական թիմային խաղում:

01. 02. 2010, 16:26
Ընդհանուր առմամբ, իտալերենը գրված է որպես «թալ» 🙂
01. 02. 2010, 18:38
Ինչպես ասում եք, ես դա ընդհանրապես չեմ դնում:
02. 02. 2010, 00:58

Ոչ, մոտ 100 հարված, մոտ 500-ը մնացել է, փոփոխությունների գրազը, մոտ 16-ը ամենափոքրն էր:

02. 02. 2010, 01:31
Ինչ է գրասենյակը, որը կարող է գրազ լինել 100 WW
02. 02. 2010, 01:37
Vibaro, 50 էլ-նամակ առցանց վաճառված առցանց
02. 02. 2010, 01:42

: D: D Որ Vivaro- ն կրկին չի դարձել ջարդը:Ես այդպես մտածեցի. թե բուքմեյքերական Ընդունել 100 մահճակալ

02. 02. 2010, 01:49

31. 01. 2010 23:45 «Յուվենտուս». 00:00 Lyo n-psg Pobeda 1, 70 16 x 100 դրամ;)

Ես պատճենեցի այս կոմպլեկտը

02. 02. 2010, 03:14

Express (№17779062) 23 հունվարի 2010 թ., 14:05 100 դրամից `վճարման համա ր-0 դրամ 23 հունվարի, 2010 թ. 23/01/2010 21:00 Sevill a-Almeria Հաղթանակ 1, 38 01/23/2010 23:00 Bajadrid-Barcelona Հաղթանակ 2 1, 25 01/23/201 0-2010 I: I: 2010/01/23 19:00 «Մանչեսթեր Յունայթեդ» -Լուլ քաղաք Հաղթանակ 1, 12 2010/01/23 16:45 Presto n-chelsea Հաղթանակ 2 1, 22 2010/01/23 19:00 Acryinton Stanle y-full Ham Հաղթանակը 2 10101/40: 1, 20 23/01/2010 19:00 Bolto n-Sheffield United Հաղթանակ 1 1, 78 23/01/2010 19:00 Everton-Braminininininom 12 23/01/201 0-3. Հաղթանակ 1, 75 23. 01.: 00 Morcam p-1283120201: 00 Rotherham Unite d-Grimsby հաղթանակ 1, 50 01/23/2010 19: 00 Bristol Rovers –Hart LePool Win 1, 80 23/01/2010 19:00 Carlisle Unite d-Sted 01/0190 Don Transer 01/0190 , 50 01/23/2010 19:00 Norwic h-Brentford Win 1, 40 01/23/2010 19:00 Sou t-Wycombe Win 1, 75 01/23/2010 19:0 0-1 Նոր ամրոց 19: 00 New Castle 1 . 23/2010 19:00 Notts Count y-Wigan Athletic 12 1, 25 01/23/2010 17:00 Սիրիա 12 1, 28 01/23/201/2010 19:00 Blackpoo l-watford 1, 1 23/2001/2010 Չորեքշաբթի. Peterborough 1. 2 2010/01/23 19:00 Rush. & Amp; amp; amp; ampove 1. 1 18 2010/01/23 19:00 Torquay Unite d-Բարտոն Ալբիոն 1x 1. 2 22 2010/01/24 BB 1. 01. 01. 2010 PARMA 1x 1, 28 k = 48153, 87976

02. 02. 2010, 04:23

ՀաԵս հիշում եմ. Պարագայում

Բացի այդ, ինտերնետը մի քայլ է, որը դնում է անկյուն, որը այդպես չէ

Էրի Ինտեր: Զայրացած http: // s001. Radikal. RU / I194 / 1002 / C5 / 69EF6AAA18B1: JPG (http:

De Herrika Eli Eli: Զայրացած http: // i082. Radikal. RU / 1002 / 03/25f9183DA872: JPG (http:

Ոչ մի մեկնաբանություն http: // i057: Radikal. RU / 1002 / C5 / B47D38094DC: JPG (http: JPG (JPG (http: // www. Radikal. Ru)

Յոսայի ամառն սկսվում է աշխարհի առաջնությունից, եւ դա դեռ շատ լիճ է 🙂 հա 🙂

02. 02. 2010, 04:27

Ի դեպ …) Ինչ ուղղությամբ եք կարծում:Սա Էլիսի ցավն է:Սեր:

02. 02. 2010, 09:29

Ուրեմն լվացեք 🙂 🙂 🙂

08. 02. 2010, 23:30
Vibaro Amm Open Sams.
Դեղին ճառագայթ
08. 02. 2010, 23:33

Vibaro Amm Open Sams.

Իմ մոտ բացումա, բայց ոչ մի խաղ չկա, լոգին էլ չես կարում լինես, գրումա >:)

08. 02. 2010, 23:35
Հիմքը հավաքվել էր Իրանից (ծիծաղում է)
09. 02. 2010, 00:11

Ես բաց եմ ինձ համար, բայց խաղ չկա, կապ չունես, գրումա<<Սերվերը ժամանակավորապես հասանելի չէ>>:)

Հիմքը հավաքվել է Իրանի կողմից)

Իրականում ամեն ինչ նորմալ է:Ողորմություն, տղա:Պարագայում

09. 02. 2010, 00:16:

Vibaro Amm Open Sams.

Նրանք բացվեցին իրենց բացման եւ ծանր տազայի դիզայնով:

09. 02. 2010, 00:18:
Ես ինքս չեմ բացել:Բացեք հին մեթոդը, խաղ կամ հղում չկա:
09. 02. 2010, 00:23:

Ես ինքս չեմ բացել:Բացեք հին մեթոդը, խաղ կամ հղում չկա:

Ես չէի գրանցվել, քանի որ չեմ գրանցվել:Եվ դա չի թողնում գրանցամատյան:Ես սահիկ չեմ օգտագործու մ-relash, բայց չեմ կարող միացնել տվյալների բազան:

09. 02. 2010, 00:33:

Նրանք բացվեցին իրենց բացման եւ ծանր տազայի դիզայնով:

Ինչ է սկսվում այս դիզայնը:

Vivaro. am Vivarobet. com ներմուծումը 1-ը չի տրամադրում տեղեկամատյաններ

09. 02. 2010, 00:35

Ինչ է սկսվում այս դիզայնը:

Vivaro. am Vivarobet. com ներմուծումը 1-ը չի տրամադրում տեղեկամատյաններ

09. 02. 2010, 00:37
http: // www. Vivaro. AM / Bets / Main. PHP
09. 02. 2010, 00:38:
Այնուամենայնիվ, այս կայքը Տազարո է:Եթե ​​կա 15. 000 իեն փող, 1 0-յալ մետաղադրամում:
09. 02. 2010, 00:49:

Այնուամենայնիվ, այս կայքը Տազարո է:Եթե ​​կա 15. 000 իեն փող, 1 0-յալ մետաղադրամում:

Սթարբակայում հարյուրավոր մարդիկ, հարյուրավոր մարդիկ կար, հարյուրավոր մարդիկ, չկար աստղային պատասխան, իսկ նրանց կեսը խառնվում էր մի քանի օրվա ընթացքում:Այժմ կան հարյուրավոր կոճղ, ոչ գայթակղություն:Դուք կարող եք ուտել այն:Ոչ, ոչ մի նոր գրանցում չի պահանջվում, դա ընդամենը մի քանի տվյալ է `անձնագիր ավելացնելու համար անձնագիր ավելացնելու համար, ձեր հասցեն …

09. 02. 2010, 00:50

http: // www. Vivaro. AM / Bets / Main. PHP

Հայցվող URL /Bets/main. php- ը չի գտնվել այս սերվերում:

Apache / 1. 3. 34 սերվեր www. VivaroBet. Com Port 80

09. 02. 2010, 00:53:

Մնացած հարյուրավոր հարվածային գործիքներ, հիմնականի հիմնական մասերը, մնացած հարյուրավոր հարվածային գործիքները, Stabka- ի պատասխանը դեռ չէր հայտնվել, որոնց կեսը պետք է դուրս գա մի քանի օր անց:Եթե ​​այժմ մի քանի հարյուր իենի համար գնաք բանկային հաշիվ, ձեզ ասում են, որ բանկային հաշիվ չունեք:Դ, դա նոր գրանցում չէ, բայց խնդրում ենք ավելացնել որոշ տեղեկություններ, ինչպիսիք են ձեր անձնագրի համարը եւ հասցեն … That’s իշտ է, ես հիմա նկատեցի, արդյոք պետք է նույն ձեւով թարմացնեմ հին տեղեկատվությունը:

09. 02. 2010, 00:56

Այո, ես հիմա նկատեցի, արդյոք պետք է նույն ձեւով թարմացնեմ հին տվյալները:

Ես ինքնաբերաբար բերեցի էլ. Փոստ եւ այլ տվյալներ:Այո Money SSSSSSS. Զայրացած: D:

09. 02. 2010, 00:59
Ես խորհուրդ եմ տալիս, որ դուք դեռ ոչինչ չեք անի, քանի դեռ դրանք պատշաճ կերպով չեն արվի:
09. 02. 2010, 01:00
Ինչպես նա ասում է, դիմեք հավելվածի:
Դեղին ճառագայթ
16. 02. 2010, 16:08

Ինձ դուր է գալիս այս եվրոբիզիոնի այս պահը

10. 03. 2010, 00:45
– Handicap 1 «Արսենալը» աշխատում է, պարզապես պահեք Բավարիան:
10. 03. 2010, 00:50

– Handicap 1 «Արսենալը» աշխատում է, պարզապես պահեք Բավարիան:

Դե, մրցակիցները մրցակիցներ են), «Արսենալի» հաղթանակը, «Ֆիորենտինա» -ի հաղթանակը, ի դեպ, միայն «Ֆիորենտինան» է (ծիծաղում է)

10. 03. 2010, 00:52

Ինձ դուր է գալիս այս եվրոբիզիոնի այս պահը

Ինչու գիտեք, որ դուք ձեր նախընտրածն եք:

19. 03. 2010, 00:00
Խաղացողներ, ակնարկներ ինձանից. Գրազը «Լիվերպուլի» վրա (-1);)
19. 03. 2010, 00:11

Խաղացողներ, ակնարկներ ինձանից. Գրազը «Լիվերպուլի» վրա (-1);)

Ես չգիտեմ անբարենպաստությունը, կարող եք բացատրել սկզբունքը մեկ բառով:

19. 03. 2010, 00:15

Եթե ​​հաղթում եք 2-1, 1-0 եւ 3-2, գործակիցը կհաշվի եւ կվերադարձվի:Այլ կերպ ասած, այս թիմը պետք է հաղթի երկու կամ ավելի առավելություններով http:

19. 03. 2010, 00:23

Եթե ​​շահեք 2-1, 1-0, իսկ 3-2-ը, հաշվարկման կետերից մեկը կվերադարձվի:Այլ կերպ ասած, երկու կամ ավելի առավելություններով, այս թիմը http է. // www:EUROSPORT . RU / FOUTBALL / EUROPA-LEAGUE / 2009-2010 / LIVE_MTC343562. SHTML- ը բացատրվում է. Այո, ես դա տեսա, ես նաեւ օգտագործում եմ այս կայքը, այս կայքը:

19. 03. 2010, 00:27

Նա տալիս է թույլ թիմին +1, նույն սկզբունքով, նա վերադառնում է մեկ գոլի մեջ կորցնելուց հետո, պատկերացնում եք, որ նա կտա «Լիվերպուլը», որը նույնիսկ մեկ նպատակով կորցնում է, հաղթեք

19. 03. 2010, 00:36

Նա տալիս է թույլ թիմին +1, նույն սկզբունքով, նա վերադառնում է մեկ գոլի մեջ կորցնելուց հետո, պատկերացնում եք, որ նա կտա «Լիվերպուլը», որը նույնիսկ մեկ նպատակով կորցնում է, հաղթեք

Վերջապես, ես հասկանում եմ հաշմանդամության ժամանակը, շնորհակալ եմ, ես միշտ գրազ եմ գալիս, բայց ես երբեք չեմ արել դա, կարծում եմ, որ վիճակախաղը ճիշտ է:

19. 03. 2010, 00:41

Կարծում եմ, որ սա, հավանաբար, ամենադյուրինն է հասկանալու համար:Որոշ թիմի հաշմանդամություն ունենալուց հետո խաղի վերջնական գնահատականը ավելացրեք հաշմանդամության համարը:Եթե ​​խաղադրույքների թիմը ավելի շատ հաղթում է, քան հակառակորդի թիմը, հաղթում է նույն քանակությամբ, կորցնում է, եւ եթե այն դառնում է անլիարժեք, հաղթում է:օրինակ

Օրինակ, եթե F1 +2- ում գրազ եք խաղացել, եւ խաղը ավարտվում է 1: 1 հաշվով, հաշմանդամությունը կլինի 3: 1-ը, եւ դուք կհաղթի:Եթե ​​խաղը ավարտվի 0: 2-ին, հաշմանդամությունը կլինի 2: 2, դա կլինի ոչ-ոքի, եւ ձեր գումարը կլինի հետեւյալը:Եթե ​​խաղը ավարտվեց 0: 3 հաշմանդամությամբ, ապա 0: 1 էր, եւ ձեր գումարը գնաց Վիվառո:Եթե ​​դուք խաղադրույք եք անում F 1-1- ում, եւ խաղը ավարտվում է 2: 0 հաշմանդամությամբ, ձեզ կավելացվի 1: 0, այնպես որ, եթե հաղթեք, եթե խաղը ավարտվի, 1: 1, Այսինքն, նվիրված, ձեր գումարը վերադարձվում է, եւ եթե խաղը ավարտվի 1: 1 հաշվով հաշմանդամության մեջ, ապա դա կլինի 0: 1-ը, ձեր գումարը գնացել է Վիվառո:

19. 03. 2010, 00:51

Այն գրեթե նույնն է-1, 5, +1 եւ 5-ի դեպքում, բայց 0-ից 5-ից հետո, այն պահը, որ այն իրականացնելու կամ այն ​​տեղափոխելու միջոց չկա:

19. 03. 2010, 01:00
Եվ որն է հաշմանդամության իմաստը. Կարծում եմ.
19. 03. 2010, 01:25

Ոչ, ես չեմ հասկանում հետեւի իմաստը. Մտածեք.

Ի դեպ, Volsburg- ը այժմ 2, 5-ՏԲ է, իսկ Համբուրգը x2 է:

20. 04. 2010, 22:19

Այսօրվա Intel- ը եւ «Բարսելոնկա» խաղը, ես գրազ եմ գալիս 1000 դրամա 0: 2-ում):Oy Odds- ը 9 եւ 25 տարեկան էր:Այսօր Բարսելոնայում բալետ եմ անում:Ես պատրաստվում եմ տեսնել D ֆուտբոլ:Է

20. 04. 2010, 23:05

Այսօրվա Intel- ը եւ «Բարսելոնկա» խաղը, ես գրազ եմ գալիս 1000 դրամա 0: 2-ում):Oy Odds- ը 9 եւ 25 տարեկան էր:Այսօր Բարսելոնայում բալետ եմ անում:Ես պատրաստվում եմ տեսնել D ֆուտբոլ:Է

Մի գնդակը թողեց 🙂

PostScript. Կա եւս մեկ գնդակ, բայց … Օգոր Մուկուկի 1000 Դրակոններ. Բղավում.

20. 04. 2010, 23:38

Մի գնդակը թողեց 🙂

PostScript. Կա եւս մեկ գնդակ, բայց … Օգոր Մուկուկի 1000 Դրակոններ. Բղավում.

Ես պետք է ասեմ, որ այսպիսի հնազանդ մթնոլորտը լավն էր:Ես դնում եմ 1000 մարդ:Դ ուներ երեք ներդրող:

20. 04. 2010, 23:49

Ես պետք է ասեմ, որ այսպիսի հնազանդ մթնոլորտը լավն էր:Ես դնում եմ 1000 մարդ:Դ ուներ երեք ներդրող:

Դա չի օգնում, ես չեմ հասկանում խաղադրույքը, այնպես որ եթե տառապում ես, կտուժես:Ես մի փոքր աշխատել եմ Toto- ում, այնպես որ լավ գիտեմ:

21. 04. 2010, 00:50

Դա չի օգնում, ես չեմ հասկանում խաղադրույքը, այնպես որ եթե տառապում ես, կտուժես:Ես մի փոքր աշխատել եմ Toto- ում, այնպես որ լավ գիտեմ:

Ես կորցրել եմ երկուսն էլ, բայց ասածը չի աշխատում իմ իրավիճակում եւ առայժմ:Ես լիարժեք հաշիվ եմ:

21. 04. 2010, 00:51
Չորրորդ խաղի պատասխանը. 1 Եթե այդ պահին այլ հաշիվ չեք կրում, այն ձեռնտու դարձրեք «Բարսան» (ծիծաղում է):
21. 04. 2010, 00:59:
Ես գոհ եմ բոլոր հաղթողներից, բայց դեմ եմ Գվամարիուին:
21. 04. 2010, 01:06

Ներքին տոտուլ Բոլշեն, 4-ը եւ 65-ը, գումարած վաղը, մոտ տասը գործընկեր:Ձեռքեր.

21. 04. 2010, 01:17

Չորրորդ խաղի պատասխանը. 1 Եթե այդ պահին այլ հաշիվ չեք կրում, այն ձեռնտու դարձրեք «Բարսան» (ծիծաղում է):

Բոլորը սկսում են ասել, բայց դա չի կարելի լինել հիվանդությունից հետո:Ես շատ դեպքեր եմ նկատել:

21. 04. 2010, 09:58

Բոլորը սկսում են ասել, բայց դա չի կարելի լինել հիվանդությունից հետո:Ես շատ դեպքեր եմ նկատել:

E-Last Խնդրում ենք լսել տախտակին :))

21. 04. 2010, 10:36

Դա չի օգնում, ես չեմ հասկանում խաղադրույքը, այնպես որ եթե տառապում ես, կտուժես:Ես մի փոքր աշխատել եմ Toto- ում, այնպես որ լավ գիտեմ:

Ես ընդհանրապես ոչինչ չեմ ստանում:Բայց Հայաստանում գրեթե գործազուրկ է, քանի որ դա 3 բուքմեյքեր կա 🙂

21. 04. 2010, 17:48

Չորրորդ խաղի պատասխանը. 1 Եթե այդ պահին այլ հաշիվ չեք կրում, այն ձեռնտու դարձրեք «Բարսան» (ծիծաղում է):

Կարծում եմ, որ դա 251 ներդրող է:

21. 04. 2010, 17:50

Ես ընդհանրապես ոչինչ չեմ ստանում:Բայց Հայաստանում գրեթե գործազուրկ է, քանի որ դա 3 բուքմեյքեր Այո. Կորուստ

21. 04. 2010, 18:35

Այս դեպքում 2-3% -ը շատ մեծ թվով է, բայց գոնե ցանկացած դեպքում 1% -ը հնարավոր չէ:

Իմ ասածի դեպքում 0 կամ 1% կորուստի հավանականություն չկա:Հաղթեք ինքնուրույն խաղով (ծիծաղում է)

21. 04. 2010, 18:45

Կա մի մահճակալ, որը միշտ հաղթում է:

Եւ մեր հավանականությունը տեսության Դասախոսն ասաց, որ ձեր խաղադրույքները պետք է լինեն օրինական:

21. 04. 2010, 18:53

Իմ ասածի դեպքում կորցնելու հնարավորությունը 0, 1% չէ:Անկախ խաղի արդյունքից:

21. 04. 2010, 18:57

Կա մի մահճակալ, որը միշտ հաղթում է:

Եւ մեր հավանականությունը տեսության Դասախոսն ասաց, որ ձեր խաղադրույքները պետք է արդարացված լինեն:Ճիշտ է. Անձամբ ես երբեք դանակ չեմ դրել մի վայրում, որտեղ գործընկերներ չկան, իսկ երեկվա վերջին կեսի գործակիցը կարելի է ասել Jack եք C- ին:

21. 04. 2010, 19:50

Ես չեմ հասկանում, թե ինչ է այս խաղադրույքը դեռ խոսում, ինչպես է դա տեղի ունեցել հիմա, բոլորն այժմ կարող են դա անել:Իհարկե, ես երբեք չեմ դրել Stabika- ն գործընկեր 2-ում, եւ Jack եքկը երեկվա վերջին կեսի գործոնն է:

Դա կարելի է բացատրել մաթեմատիկորեն, բայց եթե դա գրեթե մի փոքր դժվար է, ես դա ունեմ մի բուքմեյքեր Եթե ​​ունեք անսահման ֆոնդեր, միշտ կարող եք հաղթել Իրանին, անորոշ ժամանակով ավելացնելով խաղադրույքների քանակը:Բայց դա անհնար է:Դրանից հետո մենք կշարունակենք մեկ գարեջուր;):Է

21. 04. 2010, 20:19

Ես ընդհանրապես ոչինչ չեմ ստանում:Բայց Հայաստանում գրեթե գործազուրկ է, քանի որ դա 3 բուքմեյքեր կա 🙂

Ես լսել եմ, որ նրանք աշխատում են Վիրկեկեի հետ:Եթե ​​ունեք շատ Toto եւ մեկը առցանց է, գոմեշ ընկերության հետ միաժամանակ:

21. 04. 2010, 20:57

Ես նույնը չհասկացա, դուք չեք օգտագործում մի ձեւ, որ մեկ շաբաթվա ընթացքում 100. 000 մարդ չունի, իհարկե, ես խոսում եմ փողի մասին:

Մաթեմատիկան թափոններ չէ, որը կոչվում է մայր գիտություն 🙂 ցանկացած ֆուտբոլային խաղում կա ընդամենը երեք արդյունք, P1, P2 եւ X. Եվ եթե որեւէ այլ բան եք նկատում բուքմեյքերներ Սահմանեք այս իրադարձությունների տարբեր գործակիցներ:Առաջին անգամ նա դառնում է գլխավոր դերը խաղացող դերասան:Հնարավոր է գտնել. 3 բուքմեյքեր Եվ բոլորը խաղադրվում են նույն խաղի իրադարձության վրա, օրինակ, առաջին հերթին բուքմեյքերում P1, -P2 եւ երրորդը մյուսը:Իհարկե, նախապես բուքմեյքերների Ծրագիրը գտնում է խաղը, այնպես որ անհրաժեշտ է գրազ գալ եւ խստորեն հաշվարկել խաղադրույքը:Այս բոլորը կատարվում են մաթեմատիկական վերլուծության լուծմամբ:Վերջապես, դուք հանգիստ դիտում եք խաղը, դուք գնում եք բոլոր գնդակների, դուք հաղթում եք խաղի վերջում, բայց ոչ շատ երաշխավորված):

Այժմ, մեկ այլ հարց. «Ինչ չի օգտագործվում»:Առաջին հերթին, Հայաստանում ընդամենը երեքն են բուքմեյքեր Կա: բուքմեյքերները Նրանք ունեն խաղադրույքի սահման, այսինքն, 5000-10000 դրամով եղբայրներ ձեռք բերելու համար, եւ եթե լավ են անում, նրանք կարող են անցնել գրասենյակը, եւ այդ ժամանակ հանկարծակի թվեր չկան:

Ես չեմ կարող հաղթել, քանի որ այն կոչվում է «Գումար» (ծիծաղում է):

21. 04. 2010, 21:24

Իմ ասածի դեպքում 0 կամ 1% կորուստի հավանականություն չկա:Հաղթեք ինքնուրույն խաղով (ծիծաղում է)

Փախչել ընկերությունից եւ ակնկալել, որ այդ ժամանակ թվերը կփոխվեն հանկարծակի, կամ եթե իմ հաշիվը չի լինի Golva Gart:

Դա արդեն անհամատեղելի է:Այսպիսով, ինչպես եք 100% գումար կորցնում, առանց որեւէ բան անելու:Ամսական երկու անգամ չեք ստանա, 5-6 ամիս հետո ձեր տունը կօգտագործեք 🙂

21. 04. 2010, 21:26
Բայց ինտերնետը կարող է կարաս Ստավկա դարձնել):Եվ հարկ չկա գործարկել գրասենյակը
21. 04. 2010, 21:31

Բայց ինտերնետը կարող է կարաս Ստավկա դարձնել):Եվ հարկ չկա գործարկել գրասենյակը

Դուք ճիշտ եք, 5 օրվա ընթացքում 5 օրվա ընթացքում ավելի քան 10. 000 գլուխ չեք թողնում, 5. 000 դրամ:Դուք չեք ստանա ինտերնետ::)

21. 04. 2010, 21:34

Դուք ճիշտ եք, 5 օրվա ընթացքում 5 օրվա ընթացքում ավելի քան 10. 000 գլուխ չեք թողնում, 5. 000 դրամ:Դուք չեք ստանա ինտերնետ::)

Hao- ն նման է ձեր ինտերնետի, եւ հետո ձեր սիրտը գտնում է օգտակար տարբերակ;)

21. 04. 2010, 21:38

问题 Արդյոք ընկերությանը գնալու մասին չէ ավելի շատ գումար վաստակելու մասին:

Դուք շատ ճիշտ եք, ես երեկվա սեռական հարաբերությունների երկրորդ կեսին վիճակագրություն չեմ դնի:

Պատկերացրեք, որ դուք դիմում եք էջանիշների:Ես դա կբացատրեմ:

21. 04. 2010, 21:41

问题 Արդյոք ընկերությանը գնալու մասին չէ ավելի շատ գումար վաստակելու մասին:

Խնդրում ենք հարց տալ, թե ինչ է ասել հրահանգիչը:

Պատկերացրեք, որ դուք դիմում եք էջանիշների:Ես դա կբացատրեմ:

Դասախոս, լսելու, դասախոս, ով ծանոթ ոճ է :)))

21. 04. 2010, 21:47

Դասախոս, լսելու, դասախոս, ով ծանոթ ոճ է :)))

Դուք տրամադրում եք աշխատանքային տարբերակներ, փոխարենը խրախուսելու համար, որ չխորտակեն 🙂

21. 04. 2010, 21:49

Դուք տրամադրում եք աշխատանքային տարբերակներ, փոխարենը խրախուսելու համար, որ չխորտակեն 🙂

Դուք նայում եք հաշվարկին 🙂

21. 04. 2010, 22:09

Դա արդեն անհամատեղելի է:Այսպիսով, ինչպես կարելի է կորցնել 100%, առանց որեւէ բան անելու:Դուք չեք կարող ստանալ ամսական երկու անգամ, 5-6 ամսվա ընթացքում տնից դուրս եք գալիս 🙂

Դա այն է, որ եթե լավ եք խաղում ինտերնետը), քանի որ այս անօթեւան ամեն անգամ չի փոխվի)

21. 04. 2010, 22:35

Դասախոս, լսելու, դասախոս, ով ծանոթ ոճ է :)))

Ես հարցրեցի, որ Բալդանյանի առողջ հիգիենան եւ Afforce- ն առանց Loto- ի հարցրեցի:

21. 04. 2010, 23:59

Շատ եք աշխատում եւ փող չեք վերադարձնում:Աշխատանքը լավագույնն է գումար հավաքել:

22. 04. 2010, 00:12:

Դա կարելի է բացատրել մաթեմատիկորեն, բայց եթե դա գրեթե մի փոքր դժվար է, ես դա ունեմ մի բուքմեյքեր Եթե ​​ունեք անսահման ֆոնդեր, միշտ կարող եք հաղթել Իրանին, անորոշ ժամանակով ավելացնելով խաղադրույքների քանակը:Բայց դա անհնար է:Դրանից հետո մենք կշարունակենք մեկ գարեջուր;):Է

Դուք խոսում եք կրկնօրինակման մասին:Ես դա անում եմ կազինոյում, բայց այստեղ չեմ կարող օգտագործել, և չգիտեմ, թե վերջում ինչ կլինի։

22. 04. 2010, 00:19

Դուք խոսում եք կրկնօրինակման մասին:Ես դա անում եմ կազինոյում, բայց այստեղ չեմ կարող օգտագործել, և չգիտեմ, թե վերջում ինչ կլինի։

Գիտեք, Nichiasa-ն սովորաբար ունենում է 2 կամ ավելի քարտ, նրանցից շատերն ունեն 3:1000 դորան ոչինչ չի լինի։ով կարող է խաղալԵթե ​​դա տեղի չունենա, խաղադրույք կատարեք $2000 հաջորդ խաղի վրա, և դա դեռ ոչ-ոքի է, եթե դա տեղի չունենա, $4, 000, եթե դա տեղի չունենա, $8, 000, մինչև հավասարվեք, և դուք վստահ կհաղթեք: ու դուրս արի; ) Մի հանձնվիր, գնա, քանի դեռ մեկին չբռնես, իսկ եթե վաղուց բախտդ չի բերել, փողդ չես կորցնի :)))։

22. 04. 2010, 00:21

Մաթեմատիկան թափոններ չէ, որը կոչվում է մայր գիտություն 🙂 ցանկացած ֆուտբոլային խաղում կա ընդամենը երեք արդյունք, P1, P2 եւ X. Եվ եթե որեւէ այլ բան եք նկատում բուքմեյքերներ Սահմանեք այս իրադարձությունների տարբեր գործակիցներ:Առաջին անգամ նա դառնում է գլխավոր դերը խաղացող դերասան:Հնարավոր է գտնել. 3 բուքմեյքեր Եվ բոլորը խաղադրվում են նույն խաղի իրադարձության վրա, օրինակ, առաջին հերթին բուքմեյքերում P1, -P2 եւ երրորդը մյուսը:Իհարկե, նախապես բուքմեյքերների Ծրագիրը գտնում է խաղը, այնպես որ անհրաժեշտ է գրազ գալ եւ խստորեն հաշվարկել խաղադրույքը:Այս բոլորը կատարվում են մաթեմատիկական վերլուծության լուծմամբ:Վերջապես, դուք հանգիստ դիտում եք խաղը, դուք գնում եք բոլոր գնդակների, դուք հաղթում եք խաղի վերջում, բայց ոչ շատ երաշխավորված):

Այժմ, մեկ այլ հարց. «Ինչ չի օգտագործվում»:Առաջին հերթին, Հայաստանում ընդամենը երեքն են բուքմեյքեր Կա: բուքմեյքերները Նրանք ունեն խաղադրույքի սահման, այսինքն, 5000-10000 դրամով եղբայրներ ձեռք բերելու համար, եւ եթե լավ են անում, նրանք կարող են անցնել գրասենյակը, եւ այդ ժամանակ հանկարծակի թվեր չկան:

Ինչպես գիտությունը երբեմն հաղթում է «գամեր» կոչվածների որոշ դեպքերում 🙂 Շատ լավ նախարարներ, մաթեմատիկա էլ գիտե՞ն (ծիծաղում է):Եթե ​​P1, X1 և P2 գործակիցները բոլորը 3 կամ ավելի են, ապա ձեր տարբերակը կաշխատի 100%, բայց ոչ 3, այսինքն, եթե 1-ը և 1-ը 2 և 9 են, ապա դուք հնարավորություն ունեք իջնելու, բայց հաշվի առեք մի բան, եթե որևէ ակումբի գործակիցը 3-ից բարձր է, հակառակորդի գործակիցը բավականին ցածր է, և դա չի կարող լինել այլ բուքմեյքեր 3 ից բարձր տա:

22. 04. 2010, 00:24

Խնդրում եմ, տեսեք այստեղ, http: // 62o. Ru / vilki-bukmekerskix-contor / bukekerskie-vilki http:

22. 04. 2010, 00:34

Նիչիյանի ներդրող Նինան սովորաբար երկու կամ ավելի է, եւ նրանց մեծ մասը հիմնականում երեքն են:Կարեւոր չէ, թե ով եք անում, քանի որ ավելացնում եք 1000 դրամատիկ նիչյան:Եթե ​​դա տեղի չի ունենում, դրեք 2000 Նիչիա, ոչ:Եթե ​​բավական բախտավոր չեք, ապա պետք է փող լսեք, այնքան շատ գնացեք, մի կանգնեք ետեւում:Վերականգնումը, ես կարող եմ ինձ չհիշել;), այսինքն, առաջին հերթին կարող եք մեծ գումարներ կրել բիբարոյում:

22. 04. 2010, 01:13

Գիտեք, Nichiasa-ն սովորաբար ունենում է 2 կամ ավելի քարտ, նրանցից շատերն ունեն 3:1000 դորան ոչինչ չի լինի։ով կարող է խաղալԵթե ​​դա տեղի չունենա, խաղադրույք կատարեք $2000 հաջորդ խաղի վրա, և դա դեռ ոչ-ոքի է, եթե դա տեղի չունենա, $4, 000, եթե դա տեղի չունենա, $8, 000, մինչև հավասարվեք, և դուք վստահ կհաղթեք: ու դուրս արի; ) Մի հանձնվիր, գնա, քանի դեռ մեկին չբռնես, իսկ եթե վաղուց բախտդ չի բերել, փողդ չես կորցնի :)))։

Ֆուտբոլի դեպքում այս տարբերակը վավեր չէ, թենիս ունի եւ տարբերակներ:Քանի դեռ չեք վերցնում այն ​​կրկնակի, չեք կարող որեւէ գամ տիրցել, անհնար է կանխել մեկ անձի, բայց ավելի լավ է այն շատ բարձր պահել:Քանի օր եք գրազում:Բոլորը կհաստատվեն 20 րոպեի ընթացքում:

Դեղին ճառագայթ
22. 04. 2010, 15:47

Ֆուտբոլի դեպքում այս տարբերակը վավեր չէ, թենիս ունի եւ տարբերակներ:Քանի դեռ չեք վերցնում այն ​​կրկնակի, չեք կարող որեւէ գամ տիրցել, անհնար է կանխել մեկ անձի, բայց ավելի լավ է այն շատ բարձր պահել:Քանի օր եք գրազում:Բոլորը կհաստատվեն 20 րոպեի ընթացքում:

Տղամարդկանց թենիսում շատ դեպքեր են լինում, որ մրցակիցներն իրարից ոչ մի գեյմ չեն խլում:) Իսկ էդ >(:))) բանան, որը շատ ապակողմնորոշիչ է րոպեների ընթացքում բուքմեյքերը Կարող եմ փոխել գործակիցը, որը տեղի չի ունենում):

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close