vavada casino
Home

Мер Софт CRM, Բոնուսային կամ լոյալության ծրագիր , հաճախորդների խրախուսման կամ մշտական հաճախորդների հավատարմությանն աջակցելու ծրագիր , առևտրի կազմակերպում

  • Մեր մասին
  • Փամփուշտներ
    • Դիետա, խմիչքներ, զվարճանք
    • Մանկապարտեզ, դպրոց, համալսարան
    • Կնիք
    • Հյուրանոց, հյուրանոց
    • Ծառայություն
    • Բժշկություն, ստոմատոլոգիա
    • Խանութներ, մանրածախ առեւտուր, մեծածախ վաճառք
    • Արտադրություն, պահեստ, ներածություն
    • Ֆինանսներ, բանկեր, ապահովագրություն
    • Բոլոր ծրագրերը
    • イー イー
    • Կադրերի կառավարում
    • シーアールエム
    • Կառավարում
    • ビーム ビーム
    • Հյուրանոց, առողջարան
    • Կառավարում
    • Կառավարում アプテック
    • Ռեստորան, սուրճ
    • Ակնարկներ
    • Բլոգ
      • シーアールエム
      • Կառավարում
      • Ռեսուրսների պլանավորում
      • Ստոմատոլոգիա
      • Ընթացակարգեր
      • Մարկետինգի եւ բիզնեսի առաջընթաց
      • Ավտոմատ
      • シーアールエム
      • Կառավարում
      • Ռեսուրսների պլանավորում
      • Ստոմատոլոգիա
      • Ընթացակարգեր
      • Մարկետինգի եւ բիզնեսի առաջընթաց
      • Ավտոմատ
      • Կոմպոզիտորներ
      • Գյուտարար
      • Դեղ
      • Քաղաքականություն
      • Ինչպես աշխատել կանխիկով
      • Ինչպես օգտագործել C O-ORDINESATES ծրագիրը.
      • Ինչպես օգտագործել STOM ծրագիրը:կլինիկաներ;

      ガリク · サルグシャン

      Բոնուսային կամ լոյալության ծրագիր

      Վ AR ԱՐԱ ՊՐՈՑԵ ՊՐՈՑԵ ՊՐՈՑԵ հաճախորդի հոր գր է: բոնուսային հ զեղչ հ փոխ փոխ րևմուտքում րևմուտքում իր բ բ մ մ են բ զեղչ զեղչ զեղչ զեղչ զեղչ զեղչ զեղչ զեղչ զեղչ զեղչ զեղչ զեղչ զեղչ զեղչ զեղչ զեղչ զեղչ զեղչ զեղչ զեղչ զեղչ զեղչ բոնուսային ծրագրերը, լոյալության ԾՐ ՀԵ Հ հաճախորդների Ծայր, թույլ է: հաճախորդի հավատարմությունը և ապահովել լոյալության կ նաև հաճախորդների խրախուսման կամ մշտական հաճախորդների հավատարմությանն աջակցելու ծրագիր : Որքան անվանումներ ունեն ունեն կուտակային ծրագրերը ծրագրերը այնքան էլ բազմատեսակ են են են իրականացման իրականացման գաղափարախոսության երբ երբ օգտվում օգտվում օգտվում կուտակվում կուտակվում կուտակվում կուտակվում կուտակվում կուտակվում կուտակվում կուտակվում կուտակվում կուտակվում կուտակվում կուտակվում կուտակվում կուտակվում կուտակվում կուտակվում կուտակվում կուտակվում կուտակվում կուտակվում կուտակվում կուտակվում կուտակվում կուտակվում կուտակվում կուտակվում կուտակվում կուտակվում կուտակվում կուտակվում գնորդ բոնուսայի ԿՍԵ Հ Հ Հ Հ Հ Հ Հ ն Յ յ քիդենցիկ Իդենտիֆիկ Իդենտիկ Իդենտիֆիկ Իդենտի իրկ կիրկ Իրկ Իրկ Իրկ Իրկ Իրկ իրեն

      Բոնու ռ Նման ներդրվել ներդրվել է, համարը համար, Ճ ճ խ հաճախորդներին ռ բոնուսային Մի, տեսակ, որոնք կամ դեպքում Հնու օգտագործվել թափխիչ Թռիչքից Հռիչքքից Հեմն Կիր իրար բառ բառերը կիր կիր կրիր կիր բիր կիր եւ համար կիր կիր կիր կիր

      Կուր հ_57 F↩ Իմ ռ Ռ կոդավորված ել էջնեմը

      • Ը, Բ Հետ ք ք ք քամետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետ հետական
      • ՀՆ-կ-նկարդների գնի գնորդների գնորդների գնորդ հավատարմությունը կամ լոյալությունը
      • Քանի որ հաճախորդները ակտիվ են անձնական տեղեկատվություն տրամադրելու հարցում, հնարավոր կլինի հաճախորդի հաճախորդներ հավաքել `շուկայավարման հետագա գործառույթների / ծննդյան տոների եւ հանրային արձակուրդների, նոր սորտերի եւ այլ տեսակների համար:
      • Գնորդին դուր է գալիս ընտրված մարդու կարգավիճակը, հիշում, օրհնություններ եւ շնորհակալություն նրան: է լոյալության վրա
      • Վաճառքի գործընթացը դառնում է ավելի հետաքրքիր:Եթե ​​գնում եք, միավորներ կվաստակեք, եւ որքան ավելի շատ եք գնումներ կատարել, այնքան ավելի շատ միավոր կստանաք:Շատերը հակված են ավելի ուշ հավաքել իրենց սեփական մետաղադրամները `արժեքավոր բաներ գնելու համար, ինչը սովորում է, որ շատ մարդիկ մանկուց ունեն:
      • Համենայն դեպս, եթե մեկ գնորդի գնումների քանակը 4 անգամ է, այն կբերի խաչի բջիջ:
      • Գնորդները ավելի թույլ են արձագանքում մրցակիցների առաջարկներին
      • Զեղչը կորցնում է իր արժեքը որոշակի ժամանակահատվածում, բոնուսները օգնում են բարելավել հաճախորդների հոնորարները, եւ որքան երկար է, այնքան ավելի բարձր է արժեքը:
      • Նպաստել նոր հաճախորդների ձեռքբերման եւ պահպանման համար շուկայավարման ծախսերի կրճատմանը
      • Տվյալ զեղչի դեպքում փողը չի բաշխվելու, եւ տվյալ բոնուսի 60% -ը կմնա բաշխված:
      • Բոնուսների տրամադրում. Մեկ այլ ապրանք, որը վաճառում է շուկայում, հստակ առավելություն մրցակիցների համար
      • Բոնուսային քարտերը սովորաբար չեն տրվում ծանոթներին, ովքեր չեն կարող ստանալ անձնական օգուտներ, մեկ-մեկ գնելով
      • Գրագետ լոյալության ծրագիրը Հնարավոր կլինի այն ստանալ: նոր հաճախորդներ Օգտագործելով գոյություն ունեցող գնորդի ռեսուրսներ
      • Տրամադրված բոնուսային միավորների վերադարձը ավելի մեծ է, քան զեղչը:Օրինակ, 25% նշման դեպքում, եթե կիրառական 10% զեղչի եկամտաբերությունը 0 է, նույն նշանը կուտակվում է նույն հարաբերակցությամբ, իսկ հետագա վաճառքի միջոցով լրացուցիչ եկամուտներ Մի շարք
      • 20-30% -ը կամ կուտակված բոնուսների որոշակի քանակը երբեք անհրաժեշտ չէ հաճախորդների Այս պարագայում, այս դեպքում 1 դոլար արժողությամբ 70-80 ցենտ:
      • Գնորդը արժեք է գտնում միակողմանիորեն կուտակված վարկով, հնարավորություն տալով հետեւյալ կատարումը: հաճախորդի պահպանում

      Նման հաճախորդների հավատարմության Նման ծրագիրը չի կարող իրականացվել առանց բիզնեսի կառավարման հատուկ համակարգչային ծրագրի կամ կառավարման համակարգի, եւ ստեղծվում է հատուկ տվյալների բազա:Այս տվյալների բազաները ներառում են գնորդների եւ նրանց գնած իրերի իրական-տեւող տվյալներ, եւ դրա միջոցով հնարավոր է վերահսկել գնորդի նախընտրությունները եւ վարքագիծը:Բոնուսային համակարգը օգտագործվում է CRM համակարգի միջոցով:Եթե ​​ընկերությունը զբաղվում է արտադրանքի վաճառքով, անհրաժեշտ է նաեւ պահեստում ներդրումներ: և առևտրի Կառավարման ծրագրաշարով հնարավոր է կառավարել ապրանքներն ու նյութերը որպես ֆինանսական կառավարման միջոց:

      Մշտական հաճախորդների կամ հավատարմությանն աջակցելու ծրագիր Պետք է հիշել, որ վերջնական որոշումը հանձնվում է գնորդին ներդրումներ կատարելիս եւ կախված է ապրանքների եւ ծառայությունների որակից եւ իրական օգտագործման համար: հավատարմություն և լոյալություն Պարզապես անհնար է հաղթել պարզապես միավորներ կուտակելով:

      Խնդրում ենք մանրամասների համար ստուգել սա.

      • CRM- ն պարզապես գաղափարախոսություն է կամ ընկերության արդյունավետության բարձրացման գործիք:
      • Գնորդների ( հաճախորդների ) սեգմենտավորում
      • CRM համակարգի տեսակը
      • Վաճառքի ալիք (Ворона подаж, վաճառքի ալիք)
      • Հավատարմություն. Կամ. Երբ հաճախորդները < Span> կառավարման ծրագրակազմը կարող է նաեւ կառավարել ապրանքներն ու նյութերը որպես ֆինանսական կառավարման միջոց:

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close